.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رایکا به دنبال جبران مافات در شهربابک
رایکا بابل در ایستگاه چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، مهمان مس شهربابک خواهد بود.

به گزارش شمال نیوز،  در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور دو تیم مس شهربابک و رایکا بابل از ساعت ۱۴ فردا چهارشنبه ۲۲ دی ماه، در ورزشگاه شهدای مس با قضاوت رضا کریمی به مصاف هم خواهند رفت.

مس شهربابک با هدایت وحید رضایی نتایج پرنوسانی را کسب کرده است و در بازی‌های خانگی نیز امتیازات فراوانی را از دست داده که این نشان دهنده آن است که رایکا می‌تواند با امتیاز از شهربابک به بابل بازگردد.

مردان کویرنشین در ۳ بازی گذشته خود موفق به پیروزی نشده اند. آن‌ها ابتدا در شهرآورد کرمان مقابل آرمان گهر شکست خوردند و پس از آن مقابل قشقایی به تساوی رضایت دادند. مسی‌ها هفته گذشته نیز در همدان، مقابل شهرداری متوقف شد.

آخرین برد مس در لیگ یک به بازی با استقلال ملاثانی برمی‌گردد که آن‌ها موفق شدند در شهربابک یک بر صفر از سد حریفشان بگذرند.

در آن سوی میدان نیز یاران علی لطیفی قرار دارند که در ۲ هفته اخیر با بدشانسی شکست خورده‌اند، اما برای جبران مافات به شهربابک سفر کرده‌اند تا برد خارج از خانه شیرینی را کسب کنند.

رایکا با علی لطیفی رفته رفته بهتر می‌شود و این موضوع در بازی هفته سیزدهم با خیبر خرم آباد مشهود بود.

بازیکنان رایکا مقابل خیبر اگر بدشانس نبودند، با امتیاز زمین بازی را ترک می‌کردند، اما اکنون باتوجه به تمرینات پرنشاط بابلی‌ها، آن‌ها برای خودنمایی و اثبات شایستگی‌های خود، به شهربابک سفر کردند.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.